Odkrywaj piękno


"I create my own destiny.
I am my own freedom." 


Bądź wolny jak duch, poszukuj, marz, rozwijaj... Nigdy nie jest za późno na marzenia, na doskonalenie się, odkrywanie nieznanego. Zauważaj piękno w codzienności. Rób co kochasz. I pamiętaj - po każdym deszczu wychodzi słońce, posiadaj nadzieję.



Do powyższego malarstwa wykorzystałam czarną kartkę papieru i białą farbę akrylową oraz pastel olejną. Zamknięta w swoim świecie, zatracona w piosenkach puszczonych przez słuchawki, w pokoju oświetlonym blaskiem księżyca... Uwielbiam taki nastrój, działa na mnie inspirująco i tak oto powstał mój obraz. Dwie godziny minęły, jak za mrugnięciem oka. Efekt? Dla mnie zadowalający, niedoskonały, a jednak zapierający dech w piersiach. A w głowie już pomysł na kolejne malarstwo :) 

20 komentarze:

  1. Piękny obraz...jesteś zdolna:) a życie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o takie nastawienie do życia chodzi, zawsze pozytywne myślenie :)) dziękuję :)

      Usuń
  2. Cudowny! Ma w sobie taką magię i to "coś", co sprawia, że chce się na niego patrzeć... Do tego sprawia wrażenie ogromnej delikatności i siły zarazem - czysta magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatność i siła - pięknie to ujęłaś, dziękuję :)

      Usuń
  3. Ładny obraz. Baletnice to wyjątkowo wdzięczny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich doskonałość, dynamika jak i również lekkość i subtelność zawsze mnie zaskakują i aż zapierają dech w piersiach. dziękuję :)

      Usuń
  4. Przepiękne!! Jesteś bardzo zdolna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, inspirujący i naprawdę zapierający dech w piersiach! Nie widzę niedoskonałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś takie dzieło w dwie godziny, Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie da się przejść obojętnie nawet obok miniatury tego malarstwa, bardzo podoba mi się sposób w jaki została oddana anatomia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest w tym obrazie bardzo dużo przeciwieństw. Jak ktoś już zauważył: delikatność i siła. Ale jeszcze bym dodała: spokój i ekspresja. Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ma to coś w sobie, tą lekkość...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Wyczuwam lekkość! Jestem ciekawa, jakby się ten obraz prezentował w białej sypialni. Na dodatek w greckiej, gdzie jest pełno zasłon, które również wirowałyby z tą baletnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, dziewczyno, to jest piękne! Aż mnie zmotywowało do dalszych prób rysunku, bo z malarstwem to jednak u mnie trudno :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obraz, masz talent. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz traktuję jako motywator do dalszego działania dlatego liczę na Twoją szczerą opinię :)