Sny stają się rzeczywistością

W końcu się udało! Mój sen o własnym blogu z inspiracjami i pomysłami w końcu przeszedł do rzeczywistości :) Mam nadzieję, że blog przypadnie Wam do gustu i zostaniecie tu na dłużej. Bez zbędnego przedłużania - zapraszam Was na pierwszy tutorial DIY, czyli Jak zrobić własny, oryginalny łapacz snów.



Wykonanie
Najpierw obwiązujemy kółka ciasno i dokładnie sznurkiem konopnym.
Następnie tworzymy tzw. pajęczynkę z muliny (można to zrobić według poniższego wzoru) przewlekając przez nią od czasu do czasu koraliki.
Osobno przygotowujemy piórka. Obwiązujemy je mocno sznurkiem konopnym i pozostałą częścią sznurka przywiązujemy do naszego kółka. 
Do górnej części kółka przywiązujemy pętelkę tak, by łapacz snów można było później przywiesić.


Oczywiście nasz łapacz snów nie musi być wykonany tylko w takiej formie. Możemy go również namalować, czy wyciąć z kartonu. Świetnie ozdobi półkę z wakacyjnymi pamiątkami, gazetkę, jak również możesz znaleźć dla niego miejsce nad łóżkiem.


I na koniec coś o łapaczach snów (ang. dream catcher) - był to niegdyś amulet plemion Indian z Ameryki Północnej, zwykle wieszany nad posłaniem lub przy wejściu do chaty. Według wierzeń sny nawiedzające śpiących w domu musiały przejść przez amulet. Gęsta sieć miała przepuszczać jedynie dobre sny, a zatrzymywać nocne koszmary.

Życzę Wam powodzenia w robieniu własnego łapacza i spokojnych snów :) Do zobaczenia wkrótce :))



25 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł!!! Chętnie wykonam taki łapacz snów i podzielę się Twoim pomysłem ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, łapacz snów :) świetny pomysł i wykonanie. Ja wierze w sny i zawsze sprawdzam sobie znaczenie danego snu, ale o łapaczu snów jakoś nigdy nie pomyślałam, a fajnie byłoby mieć taki amulet, który przepuszczałby jedynie dobre sny, a zatrzymywał nocne koszmary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz taki sama wykonać i sprawdzić czy na prawdę działa :) Zaciekawiłaś mnie tymi znaczeniami snu, muszę o tym poczytać to może dowiem się czegoś o swoich.

      Usuń
  3. Pomysł bardzo fajny. Gratuluje również realizacji marzeń w postaci bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, marzenia się spełniają trzeba im tylko od czasu do czasu trochę pomóc by się zrealizowały, mam nadzieję, że zostanę na blogu jak najdłużej :)

      Usuń
  4. Dzięki za odwiedziny! Interesujący blog, dodaję do obserwowanych.

    Zachęcam do obserwowania. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Marzy mi się foremka do czekolady z motywem łapacza snów. Chyba czeka mnie projektowanie. Na pewno skorzystam z Twojego poradnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremka do czekolady z takim motywem! Nigdy bym na to nie wpadła :)) Życzę powodzenia i cieszę się że mogłam Cię zainspirować :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł :) i super, że dzielisz się informacjami jak go wykonać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zacny pomysł i sposób przedstawienia :) Prosta dekoracyjna rzecz, którą można samemu zrobić wedle upodobań :)

    Cieszę się, że jesteś rada ze swojego bloga mam nadzieję, że będzie Ci się go przyjemnie i kreatywnie prowadziło :) Najważniejsze to spełniać swoje marzenia !

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najlepsze - mimo moich wskazówek każdy może zrobić swój własny łapacz snów wykorzystując do tego inne materiały, wtedy będzie on bardziej oryginalny. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Własny łapacz snów to świetny pomysł. Ja mam taki duży przy oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł rewelacyjny! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne łapacze snów! Czekam na kolejne pomysły i gratuluję rozpoczęcia pracy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle talent artystyczny Cię nie zawodzi. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wykonanie. Życzę wytrwałości i wielu pomysłów przy pisaniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na pełnej przygód drodze w blogowaniu !:]
    dołączam się do pierwszych i na pewno nie ostatnich obserwatorów bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak znajdę gdzieś piórka to na pewno zrobię, bo idealnie pasowałby do mojego pokoju! :) independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie wg tego samego schematu robiłam łapacz snów, tylko taki bardziej zimowy, z drewnianymi koralikami, białymi piórkami a bazą była pośienieżana brzoza w którą wplotłam kółko z nitkami. Potem robiłam mini łapacze snów do auta i tylko na osiem oczek koraliki malutkie brązowe, piórka czerwono czarne, drugi taki sam tylko niebieski ;)
    Pozdrawiam dodaję linka zakryteslowami.blogspot.com/ ale jak nie lubisz to przepraszam możesz zawsze wpaść na google + i tam mnie znaleźć życzę wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega świetna inspiracja. Dziękuje <3 <3
    Zapraszam, jeśli masz ochotę http://dominolifestyleblog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz traktuję jako motywator do dalszego działania dlatego liczę na Twoją szczerą opinię :)